Valpsingarna och lite granna om vad jag gjort i helgen<3

Idag har man kommit hem från Filip efter en underbar helg med honom och hans familj :) Fredags mys med bowling med andra personer :)
lördagen bestog mest av slapp och sen på kvällen vart det middag hemma hos johanna och albin och axel:)
Hade jätte trevlige hemma hos dom :)
Sen komm vi hem från som kanske vid 21:30 .. nånstans runt där?
O jag var helt slut, astrött alltså.. 
och iidag / iimorse rättare sagt.. vaknade man 9:03 :)
fick lite sovmorgon av filip x)
han tyckte nog att jag behövde det efter kvällens gång.. XD
Haha,. en nu funderar jag på namn till min bebis :)
och vad den ska sova på i mitt rum sen..

Och nu är klockan 19:55 och jag har nyss kommit hem från valparna :) fått lite bilder på dom också :) fast på mobben då.. senare kommer det bilder på datan! I pormes!! :D <3
nu blir det att packa gympakläder och sen ska man fixa sängen. jippeii.. XD
men harre gött! :D <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej! :)

vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg?

har en tävling som pågår nu!

kika då in på min blogg, och skicka en kommetar om att du är med.

ursäkta om du inte gillar sånhär kommentar.

Kram!

2011-11-07 @ 18:44:16
URL: http://rrebeckaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0