morgonen..

jävla skit. nu e man sjuk iigen. kan det aldrig ta slut för i helvette! Jag e super trött o ska lägga miig efter maten senare, först tandläkaren. sen hem o sova o sen sa man damsuuga rummet.. o ut med huundarna en kortis med.
Man har ju ett roligt liv alltså^^
O klockan var inte ens 09:00 innan jag gick o la mig o jag vaknade sen efter kanskeee. ööhh..ingenting? XD jag har ju fann varit vaken hela natten oo sen gå te skolan, näh tror nog inte det funkar ihop med kroppsvärk alltså.
Snart ska  man ge hundarna mat och sen ska man försöka äta lite mat.. eller nånting liknande..whatever.
VVarför ska just jag bli sjuk all the time?
det e like irritating..
And i ¤_¤' ove this one!!! <3
tror nog att jag kommer skriva lite om varje sak idag. För att jag inte har någe bättre för mig...
Så dagen börjar från o meeed... NU.


nu ska adam till bussen och åka till skolan medans jag stannar hemma. Ska snart klä på mig lite o ge hundarna mat tänkte jag. om det e någon som vill någonting, såå... ring inte mig!
Kommer antagligen sova ganska mycket....
vilket kanske e bra? men ja.. vad ska man annars göra, sitta framför tv:n kan jag inte heller göra hela dagen..
ska ju till tandläkaren senare.

Nu är klockan 007.28 och jag kollar på lite tv program. någonting med djur. jag vet iinte vad det heter, för et står inte ens.. ^^
Snart  ska  man klä påå sig o fixa sig till tandläkaren. Så att jag kommer ju ta en llitenn pause med datan o stänga av den. men jag koommer ju ppupbliisera skten ofc x)
Som e tyyyp.. NU. kommer snart tillbaka :) skja dra snnart så jjag måste stänga av datan nu ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0