<3

Här sitter man, hemma med pappa och tittar ut igenom fönstret..
han har med feber och kroppsvärk, men jag vet inte huur det är med mig riktigt än :/
Kanske ska kolla de ieftermiddag med pappa :/
skka till sjukhuset och kolla om jjag har nått mer än feber.. får ju ont i hjärtat när jag hoostar så som jag gör.. :/
Men nu sitter jag och funderar på hur länge jag orkade sova igenligen .. vaknade o gick ner vid kvart i tio.. o ja vaknade ingenting i natten som jag gjort alla andra dagar :/ skumt..
men det kanske bara ä bra, vafan vet jag om det?^^

Men nu kommer det snart en ny liten berättelse från mig! <3
'haha, love to write ...
ja e som min sv-lärare, älskar att läsa o skriva XD


 hemma gjord :)<3

Jag fattar inte varför ja har hamnat här.. varför lever jag, varför kom det sig att jag vart jag?
hur blev jag den jag är?
vem är jag igenkligen?
mår jag som jag ska eller e det fel på mig o.X ? 




Miley Cyrus - Fly On The Wall

love that song<3


Jag gillar många olika sånger och låtar. men ingenting går upp emot att sjunga dom<3

I just whant to be alone with you.. i love yuo and i miss you so much!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0