Hjälp mig...

med att döda 2 ppersoner, snälla.. jag ber er alla att slå ner dom åt mig.. tyvärr har jag inte den möjligheten längre.. att plåga dom .. det är en sån härlig kännsla!
Jo,visst, jag gillar ena fortfarande men hon övergav mig ju så det e ingen mening att få henne tilbaka längre tycker jag, jo visst , vi tre har haft våra underbara stunder tillsamans, men inte längre :( <3
Ajjja, whatever, nu blir det plugg inför ett prov på onsdag! XD
kulkul.. jävla cp skola jag går på o.0
fattar liksom inte varför jag var tvungen att byta?
jag hinner ju precis med bussen te oden ju (U)
men nej nej, det kunde man ju fan inte göra (U) det skulle bara bli en massa krångel för mamma o pappa sa dom, men jaja orka bry mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0