helg o mår shit...

Ja, nu erre änkligen helg o nu erre slapp på G!
inge godis lovade att sluta äta så mkt godis o söt saker.. har 3 hål i mina tänder :((
OOooohhh..nu blirre popcorn!! :D
Haha! det sa dom ingeting om :D suckers..
Hatar tandläkare.. x/
Men ah, veckan har varit OK även om jag var sjuk ii början av veckan. o e fortfarande det (tror jag) men jag bryr mig inte om det nu, för jag orkar fan inte stanna hemma mer snart!
om jag inte hadde varit hemma o bloggat just NU hade jag nog atingen varit med filip eller mikaela.
men nu vart det ingenting föpr filip e sjuk o mikaela får inte vara i vivalla -.-' fåniga cp föräldrar.. -.-'
om jag överlever skiten gör väkk fan hon  med det?!
inoff with this shit.
idag var det ju skola o jag victroia N, Jossie, Olivia fick tabletter av jodssie, rosa brustabletter. 'o på idrotten mådde jag inte så bra..kunde knappt stå rakt o såg suddigt nån sekund. o nj huvudvärk o krånglig mage.. kulkul, superkul alltså -.-'
men man får tåkla det man gör med sin kropp.
Nu siitte rjag hemma o funderar på vafan det var fr någe jag åt.
meeen jag orkar inte brymig så mkt heller, men det roliga var nog att vi alla nöstan spydde vid matbordet när vi eller nån sa blod/kalk. Haha XD
det var kul.. -.-'
typ, elr halft, iinte nör jag fick det, ne ajja shit the same XD
herrå..! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0